שמחה פורצת גבולות: המשמחים של מחלקות הקורונה

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on שמחה פורצת גבולות: המשמחים של מחלקות הקורונה

    אם בגל הראשון לא היה מי שיעזור לחולי הקורונה בתוך המחלקות הסגורות והמבודדות, הפעם חולים שהחלימו מהנגיף לא שוכחים את אחיהם במחלקות וחוזרים לשמח אותם גם בעיצומם של החגים – מרגש

    15:47
    05.05.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on למעלה מעשרה נפגעים במטח לעבר כרם שלום

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחלקת הקורונה במרכז הרפואי 'שיבא' כמו מחלקות קורונה בבתי החולים ברחבי הארץ, היא המקום האחרון שבו בן אדם רוצה להיות בחג השמחה חג הסוכות. גם בימים כתיקונם הבידוד מקשה על חולי הקורונה, על אחת כמה בימי החג שבהם היו רגילים לחגוג בחיק המשפחה.

    המתנדבים המחלימים שכבר זכו לשם המלאכים בלבן, מתנדבי ארגון 'עזר לחיים' שהחלימו מקורונה, הגיעו שהם ממוגנים בלבוש לבן, למחלקת הקורונה במרכז הרפואי 'שיבא' והביאו את השמחה למחלקה. ריקודים ושירי חג שהעלו חיוך על שפתותיהם הדואבות של המאושפזים במחלקת הקורונה.

    לאחר סיום ריקודי השמחה הודו המאושפזים למתנדבים על רוח השמחה שהביאו למחלקה, בימים של דאגה והתמודדות עם מחלה קשה.

     

     

    הרב נתי צישינסקי יו"ר ארגון 'עזר לחיים' סיפר על הפעילות: "מדהים כל פעם מחדש, לגלות את רוח ההתנדבות של מחלימי הקורונה, שמבקשים לבוא ולהתנדב למרות התנאים הקשים של הצורך במיגון ולשמח את ליבם של החולים".

    "בפרט בימי החג שבהם החולים נאלצים להתנתק ממשפחותיהם, המתנדבים מביאים להם את השמחה לבית החולים. אני רוצה להודות להנהלת המרכז הרפואי 'שיבא' שכמו תמיד יודעת להעריך את התרומה הכבירה של המתנדבים, לבריאותם ושלומם של החולים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חמודים, אבל זה לא בשיבא! זה במעייני